WIJ ZIJN ER NOG STEEDS VOOR U!

Same same, but different.

In heel Duitsland gelden er sinds 2020 extra coronamaatregelen.

Vanaf 23 augustus 2021 geldt in bepaalde gebieden in Duitsland de ‘3G-regel’ (geimpft, getestet oder genesen) : iedereen die ingeënt, genezen of negatief getest is, mag naar binnen. Dit geldt ook voor onze hotels.
Er bestaat een testplicht bij aankomst en twee keer per week tijdens het verblijf.
Aangezien de afzonderlijke deelstaten de ‘3G-regel’ kunnen opschorten bij een stabiel laag besmettingsniveau, verwijzen wij u naar de officiële website van uw bestemming voor de actuele reisvoorschriften.

Wat u nu moet weten over een verblijf in Motel One:

Kan ik nog reizen?
Vanaf 23 augustus geldt de ‘3G-regel’ (zie boven) voor  reizen in en naar Duitsland, maar de beperkingen kunnen per deelstaat verschillen (overzicht).
Over het algemeen worden Duitse burgers of toeristische reizen naar een groot aantal landen afgeraden. Toeristische overnachtingen in Duitsland zijn gedeeltelijk toegestaan. In principe zijn wij voor zakenreizigers geopend. Als zakenreiziger hebt u geen bevestiging van uw bedrijf nodig. Tijdens het inchecken moet u een formulier invullen om te bevestigen dat u om zakelijke redenen op reis bent.

Welke hotels buiten Duitsland zijn geopend?
- Vanaf 19 mei is ons Motel One in Oostenrijk weer geopend voor zakenreizigers en toeristen. Zakenreizigers en toeristen mogen ook in Zwitserland overnachten. U vindt meer informatie op de officiële overheidswebsites van Oostenrijk en Zwitserland.
- Raadpleeg voor onze andere locaties de websites van de desbetreffende gezondheidsautoriteiten of de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, voordat u aan uw reis begint.
- Neem bij twijfel rechtstreeks contact op met het hotel. U vindt de contactgegevens op de website van het betreffende hotel.

Welke maatregelen heeft Motel One getroffen om de veiligheid en gezondheid van haar gasten te waarborgen?
In al onze hotel is er een streng hygiëneconcept van kracht, dat is getest door het SGS Institut Fresenius. Bovendien voldoen wij strikt aan alle verdere, specifieke vereisten van de overheid. De details zijn hier te vinden.

Wordt er in Motel One ontbijt aangeboden?
Op locaties waar wij vanwege corona niet ons gebruikelijke ontbijtbuffet kunnen aanbieden, bieden wij gasten een ontbijtservice aan tafel of een met de hand verpakt 'breakfast to go' met verse ingrediënten aan, zodat u de dag niet hongerig hoeft te beginnen.

Wat als ik mijn reis moet annuleren?
In alle hotels van Motel One in Europa bieden wij u tot eind 2021 gratis omboeking of annulering aan voor alle individuele reserveringen.

Meer lezen